Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси относно 156-цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Хъм, нещо не е наред в управлението ми се струва, околната температура влияе ли? При температури под десет герадуса пак ли се пуска?
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
      Хъм, нещо не е наред в управлението ми се струва, околната температура влияе ли? При температури под десет герадуса пак ли се пуска?
      Външната температура не оказва влияние, дали е зима или лято, единствено ако врътката за градусите е под 21 тогава се включва, демек в синя сектор ли е климатроника се включва.
      ALFA ROMEO 156 1.6TS

      Comment


      • #18
        Доколкото аз съм запознат проблема е в управлението (сиреч врътките) но всъщност не е проблем а така си е програмирана платката на някои от първите 156-ци.!
        Просто си потърси врътки от по-нова година - примерно 2000г. и съм почти сигурен че че се отървеш от проблема - намират се по 20-30 лева! Разглоби си централната конзола, и докато е разглобена отиди до някоя морга или там където намериш и директно пробваш! Ако досега не си разглабял централната конзола, преди да започнеш прочети малко! Не е трудно но все пак прочети, държи се на врътките, шейната на касетофона и 12 винтчета - 10 звезди (2 на пепелника, 2 зад пепелника, 4 под маншона на скоростния лост и 2 на долната широка страна на касетофона ) и 2 шестограма ( 3мм. на двете тесни страни на касетофона)
        Първо свали касетофона и шейната и карай нататък!
        Успех
        Last edited by ivomanev; d.m.y г., 16:31.
        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

        Comment


        • #19
          Бе за другите не знам, аз че съм свалял централната конзола свалял съм я, ама не ми е хрумвало да сменя управлението с по ново.Знам че това с електронните врътки не става.Сигурно ли е че замяната на блока със такъв от 2000-2002 година ще е достатъчно.Да не се окаже и това и онова, а бе я на тез врътки вземи една кола.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Говоря за същите врътки преди фейслифта но от по-нова година!
            Аз съм сменял 2 пъти врътките, и втория път като тръгнах да купувам човека ми каза че има но нямало да ми свършат работа, защото били от първите алфи и климатика се пускал автоматично!
            Разглоби и ходи пробвай на място!
            Успех
            Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

            Comment


            • #21
              Бе ще поръчам едни 30 лв де не съм дал, ма на място не мога да ида щото вземам от форумци тука във Варна втора употреба съм ги отрязал тотално.И без това копчето за пускане на климата се е пообелило тамън ако не стане ще го сменя.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #22
                То не ти пречи да пробваш с 2-ра употреба и поне да видиш дали проблема ще изчезне, а вече дали ще го купиш е друг въпрос
                Ако много си ги хранил 2-рите употреби, то тогава прати жената
                Last edited by ivomanev; d.m.y г., 02:29.
                Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                Comment


                • #23
                  Моята кола е 99 пък не тръгва автоматично пущинята. Кои са първите 156-ци тоест коя година?
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #24
                    Моята е 06.2000г. и се включваше автоматично да духа като я купих, което доста ме изнервяше. Още след думите на "майстора", намерих мисля в alfisti как се изключва да не е автоматично. Спомням си, че беше на английски и стана от първият път.
                    "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
                    Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

                    Comment


                    • #25
                      Да не отварям нова тема, така и така сме заговорили за 156-цата имам едно питане. Когато колата е била карана и е загряла нормално, и я изгася за 20мин до 2 часа някъде и като тръгна да я паля трака като дизел за 2-3 секунди и после се нормализира. Сутрин като я паля няма такова тракане, като отида на работа с нея и като си тръгвам в края на деня пак няма такова изтракване. И със старото масло правеше така и с новото, което налях, сега вече е на 7000км, но като беше и на 2000 пак си изтракваше като съм я изгасил и оставил някъде за 20-30мин. Та нормално ли е за тия Алфи това? Чел съм че бил вариатор. Алфата ми е 1.6 120кс 98год.
                      ALFA ROMEO 156 1.6TS

                      Comment


                      • #26
                        Вариатор е, моя така си трака от 5 години.Маслото се стича особено като е загряла или лятото като е горещо и трака докато напълни с масло.Ако притраква 2,3,5 секунди пий си бирата спокойно.Имаше една тема там за монтиране на един възвратен клапан за да не се изпразва маслената магистрала ма трябва да се сваля главата и т.н.Виж ако затрака постоянно тва вече е за нов вариатор. А и маслото ако е някое редичко го смени с каквото трябва, 99 теми има за маслата.
                        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 19:36.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Вариатор е, моя така си трака от 5 години.Маслото се стича особено като е загряла или лятото като е горещо и трака докато напълни с масло.Ако притраква 2,3,5 секунди пий си бирата спокойно.Имаше една тема там за монтиране на един възвратен клапан за да не се изпразва маслената магистрала ма трябва да се сваля главата и т.н.Виж ако затрака постоянно тва вече е за нов вариатор. А и маслото ако е някое редичко го смени с каквото трябва, 99 теми има за маслата.
                          Явно мойта е в начален стадий, 2-3 сек притраква и после се кротва. А за маслата теми много и мнения много. Като направи маслото 10000км ще го сменя с Селения 10/40 20К и ще видя дали има разлика от Кастрола 10/40.
                          ALFA ROMEO 156 1.6TS

                          Comment


                          • #28
                            Абе ако не се лъжа имаше и един електромагнитен клапан някъде зад инжекторите та на него май едно о пръстенче се износва и прай този проблем.Ма не съм много сигурен,попътно съм го мярнал в някоя тема, някой беше споменал че се оправяло това тракане.Ма а ко е само до тези 2-3 секунди не се впрягай отсега.Чак като се разтрака и като подадеш газ тогава сменяй и добре е да го комбинираш със смяна ремъци и ролки че всичко пада и ново зацепване се прави и няма смисъл сега да го сменяш после след 10к км да сменяш ремъци и да плащаш два пъти.Той и без това самия вариатор не е евтин.Има ремонтни комплекти ама не занам колко карат.Те чети тука -
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...2%EE%F0&page=2
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%E0%F2%EE%F0
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...%EE%F0&page=12
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #29
                              Та понеже преди няколко поста стана дума за врътките на климатика, ми днес намерих от 2001 година.Подмених блока за управление, климатика не се включва когато е на 0 средната врътка, обаче пък се включва клапата за циркулация.Ако е на ауто и клапата не се включва и климатика не тръгва обаче пък вентилатора работи на на най-ниска степен.Баси за найсти път свалям централната конзола, ако някой го мързи да си я свали, да свирка, паля колата, идвам, свалям я/6мин. и 39 сек./ и чакам бирата.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Та понеже преди няколко поста стана дума за врътките на климатика, ми днес намерих от 2001 година.Подмених блока за управление, климатика не се включва когато е на 0 средната врътка, обаче пък се включва клапата за циркулация.Ако е на ауто и клапата не се включва и климатика не тръгва обаче пък вентилатора работи на на най-ниска степен.Баси за найсти път свалям централната конзола, ако някой го мързи да си я свали, да свирка, паля колата, идвам, свалям я/6мин. и 39 сек./ и чакам бирата.
                                С диагностиката се влиза в модула на климатика и се обучава.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X